Для оптимального просування сайту існує кілька способів. Самий надійний і легкий варіант – звернутися в спеціальне агентство, яке займається розкруткою подібних ресурсів. Однак не всі можуть дозволити собі таку можливість, тому багато хто віддає перевагу власним силам.
Отже, два варіанти – і ручне платне просування сайту. Платне просування вигідно з тієї позиції, що вам не доведеться витрачати дорогоцінний час і докладати максимум зусиль. За вас все зроблять фахівці. Вони помістять в Інтернеті потрібні оголошення і збільшать посилальну популярність ресурсу. Завдяки такій операції ваш сайт швидко знайдуть через найвідоміші пошукові системи, такі як Yandex, Google, Rambler і багато інших. Звичайно, така послуга коштуватиме чимало грошей, але зате ваш сайт буде розписаний у всіх фарбах і отримає великий успіх серед користувачів мережі.
Однак якщо ви не в змозі оплатити роботу фахівця, але впевнені у власних силах і серйозно налаштовані на успіх, то неодмінно приступайте до самостійного просування сайту.
Для початку вам потрібно буде підвищити позицію сайту в пошукових системах. Чим вище позиція, тим більше користувачів перейдуть на потрібний ресурс. Таким способом приплив відвідувачів значно збільшитися і рейтинг вашого сайту підніметься до потрібного рівня. Поступово користувачі самі почнуть залучати нових відвідувачів, так як будуть давати посилання своїм друзям та знайомим.
Щоб досягти необхідного результату, обов'язково складіть семантичне ядро вашого сайту. Семантичне ядро – це список ключових слів, за якими буде здійснюватися просування сайту. Наприклад, ви створили сайт з комп'ютерними іграми, тоді ключовими словами може стати «знайти опис ігор», «завантажити гру» або «нові комп'ютерні ігри». Причому кожна сторінка повинна містити від одного до трьох ключів, тільки тоді можна буде залучити велику кількість відвідувачів.
Після створення ключових запитів введіть в пошукову систему і з запропонованого списку видаліть ті, які мають високу конкуренцію. Визначити популярність можна за кількістю головних сторінок, виданих пошуком. Залиште запити, які шукають приблизно 2 – 3 тисячі людей.
Визначившись з семантичним ядром, проведіть внутрішню оптимізацію сайту під ключові запити. Для цього злегка змініть зміст сайту, так щоб його назву мала пряме входження в ключовий запит. Наповніть ваш ресурс тільки унікальними текстами. Вони не повинні повторюватися в інтернеті.
Тепер залишилося тільки провести зовнішню оптимізацію. Її мета – отримати максимальну кількість посилань на ваш сайт з інших ресурсів. Для цього увійдіть в різних каталогах сайтів, де можна помістити своє посилання, або залиште статтю в каталогах статей. Таким чином, ви знайдете нових відвідувачів, які, можливо, зацікавляться сайтом і стануть вашими постійними клієнтами.
|